Detta visste ni kanske inte om mig

Uppmärksamhet:

Jag har lätt för att falla för killar. Men skit svårt för att bli kär.
Jag fallar mest för killar för att jag får deras uppmärksamhet så jag blir "kär" i dem på så sätt. Men äkta kärlek är något jag har svårt för.
Men så fort en kille visar sitt intresse för mig så blir jag "kär" i honom. Men när de börjar gå mot de mer seriösa hållet så tappar jag intresset igår!
Varför?
Jo för jag egentligen inte är intresserade av honom, bara hans uppmärksamhet.
Det är sjukt jobbigt faktiskt! För man tror att man gillar en kille och sedan visar det sig att jag bara gillar hans uppmärksamhet. Så ibland när jag kanske borde satsa så gör jag inte det, för jag inte tror att jag gillar honom på riktigt. Aah ni förstår säkert.

Så jag tycker det är jätte jobbigt att höra att en kille säger att han gillar mig (på DET sättet) för jag vet att oftast så gillar jag inte honom tillbaka, bara hans uppmärksamhet.

Sen finns de ju klart de fallen då jag faktiskt gillar killen (hela honom och allt me honom) men de händer inte ofta. Typ 1 på 100.



Men ssssh! De är vår lilla hemlighet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mm, there u go.

2011-08-19 @ 13:00:26
Postat av: Nnillaa Österberg

Förstår inte riktigt vad som menas med det. Men aah

2011-08-21 @ 18:51:58
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0