Just nu, barnvakt

Just nu så är jag barnvakt åt lilla Ida :)
Har passat henne sedan 6 och hon ska hem imorgon, eftersom Frida jobbar i natt.
Så hon är hos mig, men hon sover nu :)
Mamma och pappa är ute på Seglarbaren och Cissi och Janiz är ute på typ Öltältet eller Terrasen skulle jag gissa på. Så är lite ensam ^^
Menmen.
 Var ute med Ella och Daniel tidigare idag, ska förmodligen vara med dem imorgon också.
Imorgon är de ju Roslagsloppet, wiiie! Jag och Ella ska åka alla grejer :D Wiho (vi är inte alls barnsliga) haha

Men ska kila nu.
Ska se på tv och ta något att äta, sen ska jag nog bära in Ida till sängen (hon ville att jag skulle vara med henne, hon ville inte somna själv. Så hon ligger i soffan och sover)

Hittade denna bild på en bänk här i Öregrund...Fiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0