2011

Ska vi sammanfatta 2011 nu dåra?
Jo det tycker jag, för det har varit ett helvetes jäkla bra år!

Började året med att lämna ett vi till ett jag. Blev singel efter 2,5 år med denna kille.. Kändes jäkligt bra

Blev lyckligare än vad jag hade varit på länge. (syns inte på bilden)

Jag tog en tripp upp till Norrland på sportlovet för att träffa familjen Nilsson

Spenderade även en del tid med familjen Niklasson (min familj) under det lovet uppe i Rättvik

Kom en "gammal" vän närmare. Nina och jag hade bråkat i 1 år och vi kom tillbaka till varandra

Fick någon knäpp i huvudet och sökte till Idol

Blev uppring av läraren för skolk, då jag kollade på fotboll istället för att vara i skolan

Hade bal med klassen (9a & 9b) och jag gick med bästa älsklingen *Teo*

Kvällen slutade inte som den började, den var ett suddigt minne för många dagen därpå.

Splittrades från en underbar klass. Vissa hade jag gått med i 10 år

Fick sommarlov och drog iväg till landet en tripp. Sola och bada var mitt mål

Drog tillbaka till Stockholm och träffade vänner

+nytt folk bara för att man kunde (ni får bara bild på Hane)

Drog med mamsen till Hawaii

Började i en ny skola. Började i en ny klass. Började i gymnasiet

Drog på TheVoice och såg min älskling Chris Medina

Hittade en kille som jag gillade...även om det sket sig till slut

Genom den nya klassen så fick jag träffa fina människor! Vissa kom jag närmare än andra.

Och för att avsluta allt (även fast det finns mycket mer som jag inte nämt för att jag inte orkar) så har mitt år bestått av lycka och knäppheter!


Mitt år har varit jäkligt bra (har varit så mycket mer än vad jag nämnt). Jag hoppas att ert 2011 har varit lika bra som mitt :)?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0