14/2-11

Idag är det så alla hjärtans dag. Har ni gjort något roligt?
Själv har man haft temadag som inte var så jätte imponerande rolig. Efter skolan drog jag och Sara ner på stan och det var as kul :) Vi snacka killar, kärlek och så som vi alltid gör. Så jävla skönt att prata med henne, för hon vet själv hur allt är! Vi brukar snacka och rådfråga varandra :) Jätte skönt!
Efter jag hade varit med Sara så drg jag hem och bytte om för att sen dra ner på stan med Amir, han behövde nämligen köpa skor och jag skulle köpa blommor till mamma och sen en klänning :)
Nu är jag hemma, ligger i sängen under täcket (a) och tittar på tv :)
Snart blir det mat, fan vad gott! Är jätte hungrig :P
Sen ikväll så kanske det blir att träffa Teo :) Woooow, Sara vad ska vi göra ;) hhahahaha nej :P

Men nu ska vi äta!
Puss :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0