Backen, hemma och mat

Har varit i backen idag, var rätt kul :) Även fast det var jobbigt först då mina pjäxor satt åt för hårt runt vaderna :(
Efter backen åkte vi hem och städa lite och jag läste min bok :) Var duktig med andra ord!
Sen åkte vi till farmor och åt middag, var jätte gott!
Men nu orkar jag inte skriva med :P
Har så tråkigt så jag tänker gå och sova även fast jag inte vill eller är trött, men vafan ska jag annars göra? Inte ett skit. Så kan ju i alla fall gå och läsa antingen min vanliga bok eller min franska bok som jag måste läsa ut snart. Les trois mousquetaires skit tråkig, men är ett måste att läsa -.- Vi läser den på franskan och vi ska liksom skriva bokanalys om den så man kanske borde ha läst den då....eller :O?
Jaja...

Men nu kilar jag :)
Kyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0