Christelle Stenvinkel

Christelle Stenvinkel
Sist men absolut inte minst så har vi Christelle :)
Jaa, haft massa skoj med denna brud :)
Allt började när Christelle började på mitt dagis vid någon ålder, vet inte alls hur gammal hon var då. Hon är nämligen 96a och jag 95a.
Men då började i alla fall våra fina vänskap ♥ Jag och Alice brukade vara elaka mot henne men hon var ändå en i vårat lilla "gäng", haha :) Det har hon alltid varit!
Vi umgicks både på dagis och privat och hade alltid roligt.
Har så sjukt många minnen i huvudet nu :P
Som när hon och Liza bode precis brevid vårat dagis och Christelle skulle bada, hon var inte gammal, och började gråta för att hon fick all schampoo i ögonen men så envis som hon är kunde hon inte lyssna på sin mamma råd heller x)
Eller som när du bodde på Eriksbergsgatan, precis brevid mig, och vi brukade springa emellan varandra och klä ut oss i hennes mammas kläder, klackar och sminkade oss och stod och dansa till Abba låtar inför Lelle :P HAHAHAHAHA
Så jävla roligt!
Alla minnen med henne från Mallorca är ju fan svår slagna. För vi började alltid bråka när vi kom dit ner :P Liza brukade alltid säga att vi beteede oss som gamla kärringar och som om vi var systrar. Men det gör inget, för Christelle är fan min lilla syster! Har varit med henne så jävla länge, har växt upp med henne och varit med henne när de flyttat och allt! Så skulle faktiskt säga att Christelle är som min lilla syster :)
Älskar dig verklgen Christelle! Du är så jävla underbar♥

Min korean syrra :P♥ hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0