Dålig uppdatering

Förlåt för en dålig uppdatering men har faktiskt haft saker, som vart viktigare än bloggen, att göra :)
Vi har precis haft gäster och firat min syster. Så nu sitter jag vi datorn och lyssnar på underbar musik :) Vad fan vore livet utan musik? Haha...
Nej men har fixat naglarna idag, kl 15. Träffade då Karin och hennes så himla söta personal och så fick Tindra & Tindra leka lite :) Samt att mina naglar fick bli snygga igen ;) Woho!
Så nu känns allt bra igen :P hahahahah
Kanske blir en dusch snart eller så blir de imorgon bitti istället, vet inte än :P

Ååh vill ha mina heta nya klackar imorgon, men de är lite väl halt än :P De är verkligen dö heta tycker jag!
Men men, livet är hårt ibland :(
Ska i alla fall skriva om vän nu!
Bye så länge bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0