Djurplågeri

Jag är emot djurplågeri! Älskar djur, alla sorters djur så förstår inte hur man kan skada dem! Speciellt inte sällskapsdjur....

Min pappa hade lagt ut detta på sin status på fb, det är helt sjukt!:
Hjälp till att varna alla som har hundar/valpar till salu för Aud Stokman (Har bytt till Marianne Nilsen numera) bosatt norr om Östersund. Hon försöker köpa valpar men är belagd med hundförbud i Norge och dömd för grovt djurplågeri. Googla hennes namn och läs skräckhistorien om valpar i frysboxen, kadaver i gödselstacken och groteskaavlivningsmetoder


Tycker det är sjukt att man ens har hjärta till att skada dessa djur! Så jag slänger ut varningen jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0