Ella och Daniel :)

Precis kommit hem från Ella och Daniel :) Var jätte kul att träffa dem igen! Så jävla härliga människor :P Haha
Ska äta lite nu, sen drar jag nog ut igen och träffar dem lite mer :) Vore ju as kul! Sen får vi se om Anna ska med eller inte :)
Vi har i alla fall inte gjort så mycket, drog runt i Öregrund, drog till konsum, gick till Ella och sen har vi suttit hemma hos henne och snackat skit :) Haha fyfan vad dem kan hålla på, speciellt Daniel hahah. Den är något som är helt galet med den kille alltså :P Så otorligt rolig men så himla störd också x)
Stor kärlek till dem båda :)♥ Speciellt till min fina Ella!

Men nu ska jag gå. Håller på att kissa på mig ^^ Sen blir det att äta pappas hickoryglaserade älgfärsbullar med potatis, mums!!!

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0