En liten historia

Nu ska vi dra den dagliga lilla historien.
Inte hänt mycket idag tror jag? Eller jo, sådär :)
Hade inte min första lektion, ovanligt att läraren inte kommer -.-', sen så hade vi föredrag på biologin :) Det vart riktigt lyckat! Sen efter så drog jag och Nina ut, först till henne och sen till 7/11 :) Fan va fint hon bor!
Sen så drog vi tillbaka till skolan, tagga till lunchen med Sara och efter det drog vi ut till 7/11....igen x)
Jag och Sara köpte lite saker och drog sedan upp till uppis och snacka skit! Love it!
Därefter var det matte och vi hade vikarie, dåligt roligt de var :P Speciellt när Sarah som vanligt drar igång att tjafsa med dem :P Hhaha
Sen hade vi musik :D AAaah så jävla underbart! Var ganska roligt faktiskt, även fast vi inte gjorde så mycket mer än att gå igenom låtarna :)

Efter skolan tagga jag hem för att vänta in Madde så när hon kom drog vi ner på stan för att fixa min telefon men de var för lång kö så vi stack... Drar dit ner imorgon istället :) Men vi drog runt lite på stan och snacka massa skit, som vanligt! Gick hem och åt sen och nu sitter jag här :)

Lyssnar även på musik, vilket är ovanligt ^^

Kyss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0