Forever young!!!!!!?

"Bra män kan du hitta bakom varje hörn, sa Gud.
Sen tänkte hon efter och gjorde jorden rund..."


Kom nyss hem från min söta moster :) Jag, mamma, moster och Madde gick till NamKang (stavning?) och åt. Dt var verkligen jätte gott men tog ju 1 timme innan vi fick någon mat -.- Så jag hann svälta ihjäl och gå ner 15 kilo :) Neej, men skulle kunnat vara så!
Efter middagen gick vi upp till moster och kolla på den resterande delen av Melodifestivalen samt lite av den underbara Michael's film "This is IT". Men vi var inte där så länge. Nu är vi hemma och min syster har fortfarande sina kompisar här, så vi fick smyga in och stänga in oss på våra rum :P Skit kul....nästan i alla fall.



Har kommit på en sak jag önskar mig när jag blir 16...även fast de är mer än 1 månad kvar :) En DKNY väska♥

Eller kanske en Louis Vuitton

Eller en snygg Dior?

Kyss från Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0