Magont

Nu har jag precis ätit :)
Tennis gick as bra, sen var de super kul att snacka med Sara hela vägen till tennisen :) Nej men fick mycket beröm av Bisse, kändes as nice! Efter tennisen drog jag direkt hem för att få lite mat, men då var ju inte ens maten klar. Amir (min arabiska storebror) gjorde maten idag. Var jätte gott men lite starkt, så nu har jag lite magont :P

Okej dagen idag har varit rätt nice :) Hade svenska nationella på morgon som gick as bra, tror jag... Sen så hade vi en kort mattelektion som var as chill. Fick tillbaka våra diagnoser och grymma lilla jag fick alla rätt :D Så jäkla glad! Vore kul att få det på provet också ;) Sen hade vi lunch, franska, engelska+ och sen SO där vi kolla på någon film om Hitler :) Sen sista 20 min så kom Björn in (rektor) och snacka om gyvalen som nu gäller för oss. Fan vad de kändes bra att han snacka om vissa saker som var oklara! Men känner lite att jag vill gå i franska nu :P Men får se hur det blir med den saken. Ska snacka med mamma kompis om mina val, hon ska få råda mig lite :)
Men nu tänkte jag dra och plugga på SOn eftersom vi har läxförhör/prov imorgon. Och när man vill höja sig i SO ämnet så behöver man plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0