One shot

You only get one shot. So make it count.
Fan ta din chans! När den fortfarande finns!
Det var från början en lek. Du kom, tog vad du ville ha. Jag lekte. Men du fick mig att falla.
Varför?
Det skulle bara vara för skojs skull. Bara för att det gick. Nu så är jag fast.
Snälla, släpp mig fri. Släpp mig fri eller ta mig till dig.
Kan inte släppa blicken, den är fast. Den följer dina steg noga. Noga och med lust. Lusten av att ha dig.
Mitt hjärta slår ett extra slag varje gång jag känner din doft. Din ljuva doft. Den doft som förföljer mig, bara för att få längtan att öka. Längtan av att se dig igen. Längtan av att få mer än bara leka. Längtan av att ha dig som min.

En kyss. Bara en till kyss. Vill få känna dina läppar tätt mot mina....igen. Det är ingen lek denna gång. Nu är jag ute efter dig. Dig och ingen annan.
Hur länge kommer denna känsla plåga mig? Hur länge tänker DU plåga mig?
För varje dag som går. För varje ord du håller inne. För varje blick du viker undan. För varje sekund så plågas jag mer och mer.
Men dina läppar är väl bara ett minne blått. Din kropp var bara en dröm. Din doft blir väl bara en i mängden. Dina blickar och ord, de var bara en löjlig fantasi.
Varför gör du så? Men tänker inte fråga. Tänker acceptera och leva vidare. Tills dagen du kommer till mig och säger att du saknar MINAläppar, MINvärme, MIN kropp, MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0