Prata inte om du inte vet?!

Är det bara jag som blir irriterad på folk som snackar utan att veta ett skit av vad dem säger?
Kan vara både skit snack men även saker folk tro sig veta.
Som när någon försöker tala om för mig hur mitt liv ser ut och allt. Blir så sjukt less på sådant. Tror nog jag vet bäst hur mitt liv ser ut, hur jag lever det och vilka som finns innanför mina murar? Eller......jag har nog fel?
Nej inte riktigt va.
Men det roligaste är ju när någon kommer och påstår att man gjort bort sig rejält på en fest. Hahaha! Jaa, jag måste ha druckit för ett helt landslag med tanke på att jag inte ens något minne av någon fest u huvudtaget. Ännu roligare är det om festen är i t.ex. Stockholm och just den helgen som festen var så var jag i Öregrund. Det är alltid roligt att höra på. Men ändå blir jag så sjukt less.
Hur orkar man? Hur orkar man lägga energi på något som inte stämmer?
För i helvete, låt mig leva mitt liv! Jag lovar att tala om för er alla den dagen jag gör bort mig ordentligt på en fest, ska även tala om när jag börjar gå på dem -.-
Sen är det också ganska roligt att höra att jag skaffat ny kille! Faktiskt, det är riktigt roligt. För jag visste inte ens att jag varit på G men någon.. Fan jag måste ju vara helt usel! Märker inte ens när killarna försöker stöta på mig. Ännu jobbigare lär de ju vara att jag inte ens fattat att vi är tillsammans.

Men nu har jag fått skriva av mig min lilla ilska jag hade :)
Och detta syftar inte bara mot en person, utan mot flera.. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0