Right now.

Just nu sitter jag i min säng och kollar på "Familjen Karadashian" haha älskar den familjen :P Så sjukt roliga och Kim är så sjukt snygg :P
Fick inte telefonen fixad idag, för dem ville ta in den i 2 veckor och det har jag ingen lust med för tillfället.. Så sket i det. Haha juste... Det var en tant i kön innen på Elgiganten som pratade med mig "Ja men det är klart du är ju runt 20 och det var ju annorlunda när du var liten" Haha :P Och ni skulle ha sett hennes min när jag sa att jag bara var 16.. dåligt förvänad :P Har hört att jag ser ut som 17-18 men aldrig 20 :P Men tänker ta de som en komplimang ;)

Nu tänkte jag ta och leka lite på datorn och sen bara chilla lite :) Sen får jag se vad som dyker upp senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0