Schools out!

Imorgon är det fredag! Så jävla nice :D Mindre kul att vi ska till Rättvik däremot. Trodde jag skulle kunna vara med Sara och andra i helgen, men inte denna helg :( Men ska inte gråta.

Har haft skola idag, vart rätt segt med tanke på att jag haft sådan jävla mensvärk. Kändes som någon bxade mig i magen och jag kunde typ inte gå, gjorde så sjukt ont! Så dagen har varit smärtsam x)
Annars har det inte hänt mycket! Var till NK med Nina, Emilie och Hagen och skulle kolla på en klänning som Nina kollat på :) Men när vi kom dit så fanns den inte kvar i storlekar :P Hon skulle skäert vara jätte fin i den i alla fall :)
Nu är jag i alla fall hemma och lyssnar på "happy" music så jag inte deppar över min mensvärk :P Haha, det funkar faktiskt! Eller så är de Teo's mess som rycker upp mig, men vet aldrig x) hahahah.

Men nu tänkte jag kila och fortsätta med allt viktigt jag håller på med♥

As snygga bilder från bussresan till Romme :) Teo är den duktiga fotografen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0