Sluutat :)

Såå jävla sköööönt! Har slutat :)
Kom precis hem efter att ha haft idrott, så sjukt roligt man fick volta och allt :D Älskar verkligen sådant!
Men nu tänkte jag faktiskt ta och hoppa in i duschen är bli lite fräschare ;) Raka ben och smörja in sig och sådan lyxig skit :) Därfter blir det att dra till Elgiganten med mig telefon och fråga om dem har lust att sätta dit en ny platta :)
Sen får vi se vad som händer efter :)

Men ni får ha det så himla bra bitches! Ha en super bra helg :) De kommer jag ha! Blir att stanna i Stockholm :)
Puss!


P.S Ska starta upp min dator sen igen så man kan få lite roliga nya/gamla bilder och inte bara dem jag tar från fb :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0