Solsken :D

Så himla underbart!
Vaknade till solsken idag! Älskar när solen skiner, man blir så himla glad :) I alla fall jag!
Idag tror jag inte att vi ska göra nå mycket. Jag ska jobba lite med min kniv, för Nicke var inte riktigt nöjd med den. Han tyckte jag skulle fila lite mer på den, så ska göra det då jag varit och köpt sandpapper :)
Sen funderar jag faktiskt på att ta Catten i koppel och GÅ ner till samhället vilket är typ 2 mil fram och tillbaka. Fan vad duktigt av mig om jag gör det. Kan ju inte riktigt gymma nu när jag är här så då får man promenera istället :)
Tycker verkligen om att promenera med hundarna när solen skiner, det är snö på backen och fåglarna kvittrar. Är ju lite av en frilufts-människa ;) Alltid varit, även fast jag trivs i stan också.
Tänkte försöka ta lite bilder när jag är här uppe också, så ni får något att titta på sen :)
Men nu ska jag kila! Behöver klä på mig, kan ju inte sitta i hotpants och linne hela dagen... haha
Ha en bra söndag nu :)

Jag och Milla som ska åka "Uppskjutet" för ungefär 3 år sedan :) Nina vågade inte åka så hon fota istället :P
Fan vad roligt jag hade den dagen! Var med min dåvarande bästavän, Nina, hon fick mig att skratta den dagen :) Hon fick mig att skratta och må bra även fast jag egentligen var rädd och mådde dåligt!
Nina du vet att du är underbar va!? Hur mycket skit jag än sagt om dig, så är du fan en av de finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0