Tjo alla där ute!

Hejhej :)
Idag har jag träffat Ella och Daniel :) VAr lika roligt som alltid faktiskt! Sen träffade vi en kompis till Daniel som hette Anton, trevlig kille faktiskt :)
Drog ut till Vällingby och mötte Ella direkt efter jag slutat, vi drog hem till Daniel och gjorde typ ingenting först :) Sen började vi fixa oss lite för att dra och träffa Anton x) hhaha.
 Vi åkte runt lite i Stockholm, as mysigt :P Slutade med att vi kom till Vårberg och det var ju rätt så kul :P
Drev om att vi säkert skulle träffade Stephane och Heradi där ute. Men istället så träffar vi först Benjy (mitt ex) och sen efter det så kommer då även Heradi, god vad jag höll på att dö av garv :P Så jävla roligt, men sjukt pinsamt eftersom vi "följde efter" dem... Vi skulle åt samma håll :P Lovar! Ingen stalker här inte!
Nej men sen drog vi tillbaka till Vällingby, jag drog hem och det gjorde Ella och Daniel med :)
Sen har jag ju även varit i skolan men det hände inte mycket roligt där förutom vår Carneval då som fick på jätte glad :D Älskar den glada musiken och alla söta småbarn som klär ut sig!

Men nu ska jag kila sötnosar :)
Kyss på rumpan!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0