Trött!!!


Det är fan sjukt hur jag alltid är trött. Hela denna vecka har jag varit så extremt seg. Gått och lagt mig när jag kommit hem, typ aldrig gjort förut. Tänker liksom gå och lägga mig nu och ändå sov jag typ 1 timme tidigare idag. Tror det kallas tonåring? Eller har jag fel. Roligt bara att jag aldrig har varit så förut annars brukar de flesta börja så i 14 års ålder och sist jag kollade så fyller jag snart 16. Jaja.

Blir nästan ledsen när jag tittar ut, ser all snö och inser att det inte blir vanliga klackar till skolan imorgon :( Neej det ser ut som om det får bli kilklackar istället, känner inte alls för det men jag tänker inte vara kort x)

God natt på er sötnosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0