Chilling

Finaste rubriken :)
Ligger i sängen och chillar galet. Klockan är 3.27, så inte så mycket mer att göra.
Kollar på tv och snackar me vänner.
Var ute hos Teo idag...Var kul att träffa puckot igen!
Mindre roligt att jag tappade telefonen -.- Den ligger troligtvis i vatten vid Älgö, whopwhop!
Skulle liksom hoppa i båten, för att ta mig till tåget, så förmodligen föll den ur min ficka då, känns så jävla lyckat! Typ något som bara händer mig -.-
Aja. Åkte hem utan telefon.
Sen har jag försökt få tag på lite folk som jag hade lovat ringa, som sjävla skulle ringa och allt... Bara ETT problem! Har jag några nummer i huvudet?? Neeeej, varför skulle jag de för -.-
F*tta!

Tänkte kila nu.
Kolla på tv en stund till, sen FÖRSÖKA sova.. Fortfarande inne på tiderna i Hawaii (12h efter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0