Duktig cheeey!

Känner mig rätt duktig just nu!
Bäddat sängen, packat ihop väskan för imorgon, städat i köket, satt igång disk- och tvättmaskinen, plockat ner syrrans tvätt och gjort mitt hår en STOR tjänst (haft i inpackning)
Vuxen poäng till Pernilla eller vad? Juppjupp!

Sitter just nu här och lyssnar på musik. Jag är galet förälskad i musik alltså!
Aaah juste... Jag har skaffat en ny telefon och nytt nummer (båda två är bara tillfälliga). Eftersom min telefon kände för att begå självmord igår =/. Så har mammas gamla mobil och mitt gamla Comviq nummer, får tillbaka mitt vanliga senare, när jag skaffa ny telefon ;)
Vad ska man ha för någon? Hade tänkt mig HTC igen, hittade två snygga och som verkade rätt nicea. MEN sen har ju några få av mina vänner satt i gång grillen i huvudet på mig... Iphone!? Jag som alltid varit emot den på så sätt att ALLA har Iphone idag.. Tråkigt liksom =/ Men nu börjar jag nästan suckta efter en.. För då kan jag ha massa fina rosa skal till den :D Och de är ju en bra telefon!?
Fan va jag hatar er som satt igång denna tanke grej i mitt huvud ^^ Haha

Aja.
Ska ta och kila nu!
Ha de bäst :)
(Ni får lite bilder från Hawaii på onsdag-torsdag!)

Aaaw vad söta x)
Jag och bästa Adam för typ 3-4 år sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0