Hallåååå

Idag ska jag inte göra ett skit typ.
Rätt roligt. Kanske ut med Ella ikväll igen, annars blir de nog imorgon :)
Hoppas de är mer liv nere på stan då! Fan var nästan läskigt tomt igår, ladrig sett Öregrund såhär tomt under en sommar.. Menmen. Läskigt var de i alla fall.
Förhoppningsvis drar vi ut båda idag och imorgon.. Vore helt underbart faktiskt!

Funderar på att byta om till bikini och lägga mig och sola..
Men kanske borde åka och tanka min moppe först, fan va jag har dragit soppa senaste dagarna :P Hehe
Aah men får se hur det blir faktiskt. Känns lite tråkigt också att de är bra väder ute, kände verkligen inte för det idag :P Men skitsamma, ska fan inte klaga!

Typ drömben? Smala & långa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0