Jag är inte perfekt, men jag bryr mig inte

Jag är inte perfekt.
Jag är sjukt i huvudet.
Jag har udda humor.
Jag är största bitchen.
Jag beteer mig som ett svin.
Jag är inte alltid en skönhet.
Jag är inte finkänslig.
Jag har konstiga intressen.
Jag tänder inte på porr.
Jag förstår mig inte på politik.
Jag är inte smart.
Jag gör ofta bort mig.
Jag kan vara största fjortisen.
Jag är inte pengar-kåt.
Jag kan vara barnslig.


MEN JAG BRYR MIG INTE!
För det är ändå jag och jag älskar mig själv för jag är den jag är och ingen annan.
Stå ut me hur jag är eller stick, dit val.
Bäst att du gör ditt val fort, innan du kommer för nära och bli skrämd.


Jag vill inte vara normal, för då är man en i mängden!
Jag vill vara udda.
Bara att acceptera. Annars, stick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0