Nilla i tecknad form

Som jag sa i mitt videoinlägg så skulle jag se på massa gamla filmer :P
Kollade på Bratz (första) filmen, haha fyfan va underbart!
Nu när man är lite äldre och förstår lite bättre, så kan man verkligen säga att jag hittade mig själv i tecknad form.
Nilla = Cloe!!?
Haha så sjukt likt.
Som hon beskriver sig själv
"Jag uttrycker mig genom min passion till mode och med egen stil." Precis som jag. Hon sätter sina vänner främst, som jag. Hon har flyt med killar, som jag ;) Hon kallas för Angel och nuförtiden verkar de vara många som vill kalla mig för ängel :P Hahahah
Blond, men ändå rätt smart. Hon sabbar sin bil och jag sabbar min moppe ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0