Tankar, känslor och skit

Varför ska folk alltid göra allt så komplicerat?
Man måste alltid tänka efter innan man gör något, så man inte begår något misstag eller så. Vafan skojar ni me mig? Vad vore ett liv utan att göra misstag? Vart någonstans ska man då kunna lära sig rätt och fel?
Likadant med känslor?
Jag menar. Du måste alltid känna något. Bara för att du inte ler, så måste du känna något, något måste vara fel. Eller om man håller på med en kille/tjej så måste man alltid älska dem direkt!? WTF?
NEEJ! Kan man inte bara ha kul med dem? Eller måste man bli tillsammans på bums?

Orkar inte sådant!
Jag vill ha allt simpelt! De ska vara lätt!
Blir de fel med killen/tjejen man håller på med, så ska man inte behöva gråta eller vara ledsen. Man bara kör fingret och drar och inget jobbigt snack eller något sådant! Exakt så enkelt ska de vara!
Du måste inte ha några känslor eller tankar för varför du väljer att göra som du gör.
Man ba kör!

Fan lev livet, var ung och dum....sen kan du bli gammal och ruttna!
Skaffa förhållande när ni verkligen känner varandra! Skaffa känslor när du vet vad ordet betyder. Skaffa tankar när du har tråkigt och inget annat för dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen en ny person :) hoppas livet rullar och allt går som tänk :) du vet vem jag är :) killen som gick upp i rök :) men i minnet lever allt vidare :) vi båda vart personer vi aldrig trodde vi skulle bli :) tänkte bara svänga förbi och säga att du lever kvar i hjärtat i tankarna var över 3 månader sen jag hade tid att slänga ett öga på din blogg och våga blicka tillbaka :) men hoppas du mår bra och att livet rullar :) puss, ingen ide att du svarar på detta :) livet rullar vidare och jag kommer ändå inte hinna skika om du gjorde :) ville bara önska dig det bästa :)

2011-07-17 @ 01:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0