Vad händer?

Vad ska man göra idag då?
Funderar på att sätta på mig bikinin och lägga mig på pooldäcket och steka lite.
Men eftersom de är väldigt många fula moln på himlen så kanske de börjar regna? Och då vill man ju inte ligga halvtnaken när skuren kommer. Så är inne på att åka ner på stan och köpa massar grejer och göra mina underbara bullar :D
Haha dem börjar ju nästan bli kända känns de som. Alla som smakat dem, dör för dem. Alla vill ha recept och märker att de inte blir detsamma som mina, varför? Joo för jag ändrar mitt recept i huvudet, har bara boken som grund ;) Hemligt you know!
Är galet sugen på mina bullar! Så kanske ska göra dem...
Skriver man ut de på fb, så får man nog hat mail tillbaka, från alla som inte kan komma och få ^^ Haha
Men ska kila nu :)

Känns ju rätt bra att man gått ner i vikt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0