Sanningen

Varit i Öregrund under denna lång helg. Haft de helt sjukt underbart! Träffade Ella, Anna, Emil, Vilma, Savannah, Hampe och Tim + några av hans vänner :) Hade sjukt roligt!
Varit ute hela dagarna. Solat och varit med dessa muppar!

Men fick höra en rolig sak när jag var där ute. Jag har börjat stöta på Fredrik igen (mitt ex)!!? URSÄKTA!? Sen när??
Jag kan säga hela sanningen till er utan att skämmas eller ljuga. Jag kan fortfarande säga att jag älskar honom! Visst de kan jag, för har man någon gång ÄLSKAT någon så kan man aldrig sluta! Däremot så kan ju känslorna svalna och inte vara lika starka som förr, men jag älskar honom fortfarande. Jag vill inte tillbaka till honom! De är nog vi båda medvetna om!? Jag har sagt till honom "Jag älskar dig" efter de tagit slut mellan oss, flera gånger och de står jag förr. Varför ska jag ljuga om sådana saker för? Bara töntigt -.-'
MEN bara för att jag kan säga att jag älskar honom så betyder de inte att jag stöter på honom eller vill tillbaka!? Eller har jag liksom fått allt på bakfoten eller? Och för er som tydligen har lyssnat när jag pratat i telefon med honom och som påstår att jag sagt att jag saknar honom, vill ha honom tillbaka och allt vad jag nu hade sagt.... Vadfan har ni fått de ifrån?? Jag har inte sagt de till honom.. Men jag tycker om att alla andra vet mer om mig, vad jag gjort och sagt, än vad jag själv vet :)

"Välkommen till Öregrund! Det du inte vet om dig själv, vet alla andra om dig!"
Så jävla sant alltså hahaha.
Men jag ska inte förstöra ert roliga :) Vill ni få folk att tro att jag springer efter honom igen så fortsätt ;) Jag orkar inte bry mig mer.. Men nu har jag lagt lite energi på ert patetiska påhitt, förvänta er inte mer bara :)

Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0