Staden som inte sover

Tycker nog att man kan kalla Stockholm för de och inte bara NewYork! Eller vad säger ni!?
Igår så åkte jag och Ella till Stockholm och när vi kom fram så åkte vi till Lidingö och träffa två söta människor :)
Vi kolla typ film och snacka och så.. Dem ville bada, men vi avstod :P Fan de regnade ju!!? Så de blev inget.
Vi drog hem efter andra filmen :) Men hade sjukt kul och mysigt ;)

Idag så har vi gått runt på stan lite! Jag köpte en ny långklänning som är randig, enkel men snygg. Köpte även en ny sminkborste efter som min är sämst och typ "hårar" av sig -.-'
Träffade tre klasskamrater nere på stan me :) Var rätt kul att se dem igen med tanke på att man förmodligen inte kommer se dem nå mer, förutom om man stöter på dem på stan eller om vi fixar ihop gamla klasserna igen. Så var kul faktiskt :)
Efter shoppingen drog vi och fikade på Wayne's :) Sen kollade vi runt lite bara.
Nu är vi hemma, Ella duschar och jag sitter här.
Snart blir de förmodligen att dra ut igen, kanske träffa trevligt folk idag me :) Antingen Måns och Linus eller Teo, eller alla tre kanske, vem vet :P

Men ska kila nu!
Ha de bäst :)

Inte idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0