Bakar :)

Just nu står mina brownies i ugnen :D Hoppas dem blir goda, aldrig gjort detta recept förr :P Men man får hoppas! När dem kommer ut ska dem få svalna lite och ska jag smeta på vit choklad på dem! Fan va gott!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade, åt frukost och sen gick jag, Madde, Ameer och Rebecca till Konsum för att köpa de saker som fattades till baket :) Vi köpte även glass och gick ner till kiosken och in på Pep N' Chilli och kolla lie kläder :) Nu är jag hemma och bakar som ni förstått :P

Ska försöka få tag på Ella, som inte svarar. Sen får vi se hur de blir ikväll, om jag ska leka med dem två eller om jag ska leka med min familj :)

Nu måste jag gå!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0