Bitches

Hellu bitches :)
Haft de bra idag? De har jag :) Som fan faktiskt.
Dagen började med att jag kom till skolan och ringde Fredrik, förvånade eller hur!!? Han fyller nämligen år, 19 blir han. Tänkte inte vara en fitta efter 2 1/2 utan tänkte vara mogen och lyfta telefonen, ringa och säga "grattis". Han verkade uppskatta de, men vet inte jag kanske har fel?
Sen har de varit rätt slappt idag så har varit sjukt skönt :) Sen hade vi musik också och som ni kanske fattar så ÄLSKAR jag musik :D
Vi har hittat en ny låt åt mig också, yeeeey! Ska sjunga "The Climb" med Miley Cyrus. Riktigt fin faktiskt!
Min sista lektion vart inte av så efter 15 min så tagga jag och Sara till gymmet :) Fan va skönt de kändes! VAr där i typ 1h30min.
Nu är jag hemma och försöker lära mig texten och tonerna till min låt :) Försöker också dra nytta av några råd jag fick av Fredrik förut. Thank you!

Men nu måste jag kila för jag måste duscha också :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Svens

Att du väckte mig uppskattades verkligen inte, klockan var 8.10 bara (men påminde mig lite om förut, så det var väl, helt okej!) Men Uppskattade Ditt grattis, men inte det efter. Ha en fortsatt bra dag, för det tänkte jag!

2011-03-11 @ 15:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0