Detta visste ni kanske inte om mig

3. Självsäker
Jag är sjukt självsäker!
Du kan tala om för mig att jag är ful, kommer bara tänka "fuck it" tycer jag satt jag ser bra ute idag, så gör jag de! Jag kan säga att jag är snygg utan att driva. Säger jag det, då menar jag det också!
Jag tycker att jag har rätt även om det är fel. För jag vet att jag har tänkt rätt bara att ni inte fattar. Jag är säker på mig själv. Jag vet att jag klarar av allt jag vill lyckas med. Vill jag bli advokat men går ut 9an med 5 IGn så kommer jag också lyckas. Nu är inte så fallet, inte IG grejen i alla fall, har däremot nästippen inne på advokat delen.
Men ni fattar grejen. Jag är väldigt självsäker när de gäller allt.
Så ingen kan komma och säga att jag har dåligt sjävlförtroende eller något i den stilen. För allt sådant är på topp för mig, som sjävlförtroende och självkänsla.


Kommentarer
Postat av: hmm

Jag känner dig förmodligen bättre än någon annan gör och jag tror inte riktigt att jag håller med här alls .. Självförtroende och självkänslan nee,. Men där i mot att du alltid har rätt även om ingen annan förstår det kan jag verkligen hålla med om och att du kan klara näst intill vad som helst även fast läget är kritiskt det tvekar jag inte en sekund på att du gör!

2011-03-23 @ 03:03:16
Postat av: Nnillaa Österberg

Joo de har jag! Däremot så säger jag emot överdrift! Vet att jag inte är nsyggast i världen och att alla killar vill ha mig, som du brukade säga. Men jag vet att jag ser bra ut :)

2011-03-23 @ 19:17:31
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0