God morgon sunshine :)

Fan vad härligt, solen skiner idag :D
Så himla skönt ju!

Precis vaknat nu :) Hade de jätte mysigt igår :) VI gjorde inte så mycket, men de var liksom bara kul att få åka bort och hitta på något.
Var hemma vid 00.30 igår, eftersom pendeltåget aldrig kom. Dem bytte tid 4 gånger innan tåget kom :P Men jag kom hem i alla fall!
Ska i alla fall ut dit idag igen, tror jag :) Vi kanske ska hitta på något annat eller så, vet inte riktigt men de lär visa sig :)

Tänkte ta och gå nu, ska äta lite frukost sen hade jag tänkt att dra och träna eftersom jag inte följde med Sara och Malin på det igår, mådde för illa för att träna. Så ska väl göra det idag :) Blir nog skönt. Efter de blir de hem och duscha och sen messa Ella och kolla när vi ska ses :)

Ha en bra lördag! För de tänker jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0