Hej på er :)

Hellu :)
Nu är jag hemma. Drog ju som sagt till Ella och Danne igår. Danne gjorde mat till oss, var jätte gott faktiskt! Sen så chillade vi lite hemma hos honom framför en film, "Hotet" tror jag den hette. Fast vi kolla inte så mycket.
Efter ett tag tagga vi in till stan för att möta upp Anton :) Vi gick runt lite och försökte hitta något fik som inte var fullsatt eller stängt :P Men efter ett bra tags letande så åkte vi hem istället :)
Hade i alla fall jätte roligt och mysigt igår :)
Sen när vi kom hem så chillade vi, kolla på "That's 70 show" och sov typ :) Men var sjukt mysigt i alla fall♥

Nu är jag i alla fall hemma :) Ska dra till ICA en snabbis och sen vid 17 tiden så ska jag börja med maten så min kära faster slipper göra allt när hon kommer hem :) Med tanke på att hon har med sig sina kompisar och så, kände att dem inte behöver göra allt då :) Så gullig är jag liksom, men de gör inget älskar att laga mat satt ;)

Men nu ska jag kila, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0