Hellu!

Hellu bitches :)
Har haft en jävligt nice dag idag! Började med att jag hade sovmorgon, men gick upp tidigt ändå för att plugga till mitt prov jag hade idag. Tror det gick rätt bra!
Sen så har de bara varit allmänt slappt idag, har varit på bra humör känt mig taggad och allt :) Sen på slutet blev jag lite trött, men fan så är det alltid!
Efter skolan drog jag först till Konsum för att köpa ett äpple och en dricka med Nina. Sen drog jag tillbaka till skolan för att vänta på Sara, vi skulle träna :)
Vi tränade och sen drog vi till TacoBar och delade på en tallrik och snackade skit :)
Nu är jag hemma i alla fall!
Sitter vid datorn och ska förmodligen äta snart. Sen blir det att göra efterrätter till imorgon :D Ska ha 3 små ;)
Ska duscha också! Men det bli ikväll :)
Nu ska jag kila!
Kiss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0