Hemma från Lidingö

Fin flickor hänger på Lidingö, haha skoja! :)
Nej men kom precis hem ifrån Christelle, har hjälpt henne med matten :) Käkade där och fick mitt hår borsta av söta Sebbe :D Guud vad jag älskar den ungen, fan de sötaste som finns!
Sen så åkte jag hem, fick skjus av Liza :) Tack så mycket!

Haha blir så himla glad av en sak :D Folk jag känner börjar säga "Fan Pernlla, vad snygg du har blivit!" "Vad stor du ser ut att vara" "Vad söt du är" "Va vacker du har blivigt" och så vidare. Kom och tänka på de idag när vi satt och åt hemma hos Christelle. Liza sa "Fan vad snygg du har blivigt! Och gud vad smal du har blivigt! HAr du gått ner i vikt?"
Har inte tänk på det innan men jag får dem komplimangerna väldigt ofta nu för tiden. Både av folk som känt mig länge, ja men som Liza och min faster. Eller som personer jag precis träffat. Haha eller random folket på stan som vänder sig om och stirrar på mig, visslar eller kommer fram till mig. Blir så himla glad att få höra de faktiskt :D
Och jaa, jag har faktiskt gått ner 5 kilo :D Hehe inte mycket kanske, men ändå :P Sist jag vägde mig så vägde jag 55, när jag var hos Alice så vägde jag mig och då vägde jag 50.
Så tack för att ni säger så :)♥ Att jag är snygg, smal, vackra ögon och jag vet inte allt jag får höra :D

Puss på er! Ni är så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0