Kärleken


Kärlek är ett stort ord
Att älska någon är ännu större

Kärleken är fin det säger alla
Men den är också blind
Hur går det ihop

Är man kär när det är skönt att ha någon där
För jag gillar att veta att du finns där

Kärleken är fin
Precis som du

Kärleken är varm och mjuk
När jag är i din närhet så blir jag varm
På ett skönt sätt
När jag kramar om dig så känns det mjukt
Jag blir så himla lugn

Men om kärleken är så fin, varm och skön
Varför går den då så ofta fel
Är det för vi tar det på ordet
Kärlek

Jag vill inte leka längre
Jag vill fokusera på ordet i en annan ordning
Kärlek
Man ska alltid sätta det viktigaste i centrum ju
Nu står du i mitt

Jag tänker lägga din hand i min
Vänta på att du ska krama om
Att du ska besvara allt

Jag vet att det är en risk jag tar
Men jag älskar äventyr
Låt oss se detta som ett äventyr om vi misslyckas
Och som ett ännu större äventyr om vi lyckas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0