Livet är underbart ibland!


Ibland är verkligen livet underbart!
Vaknade vid 11.23 idag. Vart sur för jag sovit bort den fina dagen, men satte snabbt ett leende på läpparna. Så funkar jag ;)
Gick ut på altanen där pappa och mamma redan satt och sola. Gick sedan in til köket, gjorde mig en macka och en latte samt tog en bit av kakan jag gjorde igår (a) sen gick jag ut och satte mig i solen jag med :) Vet ni hur skönt de är eller?
Sitter fortfarande i solen och steker, två latte senare och lite kemiplugg. Har suttit här ute i 2 timmar typ och vill nästan börja gråta när mamma säger att vi ska åka vid 2 :( Min sol då!!?

Jaja, bara att bita i det jävligt sura äpplet, sätta sig i bilen och åka hem.
När jag kommer hem kanske de blir att dra sig till solariumet och sola. Annars ska jag och Madde gå och ta en fika och snacka lite :) Kan behövas nu när en del saker har hänt.
Menar nytt folk som kommer in i mitt liv och rör till allt, kontakt med exet igen (känsligt) och massa med skolan, familj, boys and girls. Aah ni fattar, typ allt :P Hehe. Vad ska man säga? Jag är tjej och vi tjejer snackar.
Fast sen finns de självklart de saker jag alltid håller käften om.

Men nu ska jag gå och mysa med LillTindra och StorTindra :)
StorTindra är våran hund och LillTindra är hennes lilla syster, roliga är att dem heter samma sak x) Hehe
Men så jävla söta båda två!

Bild på StorTindra, min lilla prinsessa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0