Lördag kväll

Sitter hemma en lördag kväll och gör INGENTING, känns rätt tråkigt men så jävla skönt :)
Är hemma och myser med familjen liksom, typ de bästa som finns om jag ska vara ärlig. Haha låter som "No life" men de är ju mysigt!

Gjorde nyss en fruksallad som var riktigt gott, men fyfan va mättande :P Hehe spyfärdig efter!
Har även pratat ett rätt långt samtal med mitt ex, Fredrik. Var rätt skönt även om vi inte riktigt pratade om viktiga saker. Mer allmänt prata och sen lite viktiga saker :)
Ni ska bara veta hur skönt de är att prata med den människan! PRATA och inte skrika. Att vi kan bete oss som "vuxna" och inte som om vi var 3 år och utvecklingsstörda. Inte hänt på de senaste 5 månaderna typ -.-' Men så är de ibland.
Vi har i alla fall märkt att vi inte fungerar som ett par längre. Vi lär oss att leva med de och försöker lösa saker mellan oss samtidigt! Vem vet, en dag kanske vi kan stå som vänner. Även fast Fredrik är emot de för tillfället, så kanske de händer...någon gång.

Men aah vad händer nu då? Typ "Körslaget" med mamma och pappa, lite natchos och mys :) Rätt okej lördags kväll för mig faktiskt ;)
Men nu tänkte jag kila faktiskt :)
Hoppas ni har en bra helg, även fast den snart är slut!
Puss på er sötnosar♥

Kommentarer
Postat av: Din stalker :P

Prata för dig själv ^^ Måste hoppa till nästa Inlägg nu ses där ^^

2011-03-20 @ 01:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0