Mamma och pappa!

Som tonåring hatar man sina föräldrar mest av allt! Eller hur!
För om du inte får dra och "kolla på film" med dina vänner för att de fattar att du ska supa, då är dem dumma i huvudet, störda och idiotiska.
Om du inte får köpa just den där tröjan för 500kr för de tycker det är onödigt dyrt för en tröja, då är dem störda, snåla.
Men hur ofta visa man att man älskar dem, under tiden som tonåring alltså? Typ aldrig. Som liten? ALLTID! Som vuxen? ALLTID! Som tonåring? ALDRIG.

Men jag tänker bara säga att även om jag kan vara en idiot mot mina föräldrar och ibland säga saker som att jag hatar dem. Så vill jag att de båda ska veta att de gör jag inte, jag älskar min mamma och pappa mest i hela världen! De är fan de bästa föräldrar man kan ha! För dem är inte bara föräldrar som säger nej till allt och är gamlingar i sitt sätt att vara. Nej dem är snälla! dDem lyssnar på vad jag säger, tänker på det och sen säger nej (om de är vad deras svar är). Dem finns där, båda två! Stöttar och tröstar! Dem kan skoja, dem är mina bästa vänner även fast dem är mina föräldrar! För jag kan göra saker med dem, saker jag skulle kunna göra med mina vänner.

Jag älskar er mamma och pappa! Ni är bäst!

Gifta i 11 år på denna bild. I sommar blir det 14

När vi var i Marocko och de klädde ut sig

Mamma som ska skjuta pappa. Också i Marocko. Fattar ni vad jag menar med att de ä roliga?

Marocko. Pappa leker :P

Mamma är inte heller riktigt normal. Som på denna bild då hon skulle göra ett lyckoskutt?

Men jag älskar er ändå, även fast ni kan vara helt störda ibland :)♥


Kommentarer
Postat av: Syster Tindra

Puss hjärtat mitt. Älskar dig <3<3<3

2011-03-11 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0