Man ska veta vad man ger sig in på

Är trött på att höra "Men med ditt utseende borde du fått en ny förlänge sedan". Ja de kanske jag skulle ha kunnat fått, fan vet jag. Är inte ute och letar efter en ny kille direkt. Har fan avslutat ett 2 1/2 års förhållande, tänker inte leta nytt på en gång då. De  gör jag inte för att jag ska respektera Fredrik, nej jag gör det inte för att jag inte vill ha något nytt än. Jag vill vara fri, kunna få göra vad jag själv vill utan att ha någon att tänka på. Sen får nya förhållanden komma när som helst, när jag känner mig redo så kommer jag satsa. Annars kommer jag bara vara fri, leka och "dejta".

Man ska veta vad man ger sig in på när man går in i ett förhållande med mig också. Är inte den lättaste tjejen att vara tillsammans med och fråga Fredrik om den saken, han kan nog intyga det rätt mycket.
Jag är svår! Jag har starka åsikter, jag vill gärna få som jag vill. Jag lägger mig helst inte utan kämpar tills sista svettdroppen faller och lägger mig när jag inte orkar mer. Min vilja är oftast den bästa tycker jag. Jag kan vara känslokall när jag inte bryr mig ett skit av vad du pratar om. Prata känslor du, om jag inte tycker de är viktigt så bryr jag mig inte. Men jag kan samtidigt vara den djupaste personen du någonsin har mött. Tjata inte på mig, för då gör jag ingenting istället. Sätter mig ner med armarna i kors och väntar på att du ska göra skiten själv. Om jag säger att jag ska göra någonting så ska jag det, när jag har tid. Om jag säger "jag lovar" då gör jag det också, frågesätt mig inte då, för jag blir arg för att du inte kan lita på mina första ord.
 So you have to trust me baby! Inte andra gången, utan första gången jag säger det!

Jag behöver en kille som kan stå upp för sig själv! För annars kör jag över honom direkt. Jag är domenant men vill ändå inte att killen lägger sig för min vilja hela tiden. Han ska vara ärlig mot mig, inte bara ibland utan ALLTID. Vi ska kunna ha egna liv, jag vill inte sitta fast i dig hela tiden för då hade vi föds som siamesiska tvillingar istället.
Du ska kunna ta hand om dig själv, för jag är inte din hjälpreda utan din flickvän. Fast jag tar gärna hand om dig som min lilla bebis någon gång ibland, men fan inte hela tiden för du är förhoppningvis inte 3 år.

Sen är jag ju inte världens bitch i ett förhållande heller, jag kanske får det att låta som de nu. Men jag är fan ingen ängel, det är inte sån jag är och jag kommer aldrig vara så heller.
Jag gillar spänning, jag vill inte ha vanor utan ständiga äventyr. Jag vill ha ständig glöd med allt och då menar jag allt. Träffa dina vänner och mina vänner. Ha kul med andra men ändå att vi ibland kan ha våra speciella myskvällar då de bara är vi två.

Personen jag väljer att bli tillsammans med eller dejta eller whatever, kommer få se mina goda sidor då. Hoppas du njuter av mina hemska, för de var inte ens alla!
Kyss på rumpan din..

Jag kan vara din egna söta lilla ängel

Men låt inte skenet bedra, jag kan vara en djävul!

Jag kommer få dig att känna dig speciell för mig. Som du är den enda i mina ögon och den enda i mina tankar.
Valet är ditt, men var beredd på vad du ger dig in på! ;)


(haha jag äger fan på paint)


Kommentarer
Postat av: Svens

hahahaha sjukt roligt egentligen, jag brukar alltid säga för mig själv, låt inte hennes utsida lura dig, för du vet fan inte vad du ger dig in på, Sry men nu fick du min åsikt när du ändå nämnde mig. Och du är inte lite komplicerat, Utan man måste vara tanke läsare för att förstå för du kommer inte prata om det själv, nu ska jag kila och hämta nya bilen,krock bilen, RALLY! Hejs!

2011-03-10 @ 13:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0