My day

Orkar inte ta min dag helt. Men började med att jag var i skolan. Avslutade svenska muntliga nationella idag. Om jag inte är helt fel ute, så tror jag att svenskan är klar nu? Kan ha fel.
Sen hände väl inget mer. Efter skolan drog jag hem och satte på mig jeans då de blåste ganska kallt med nylonstrumpbyxor.
Sen drog jag och Madde för att shoppa. Madde hitta en klänning/topp.
Sen så stötte vi på Jason (Dj) och NickyStockholm (BigBrother) och deras kompis. Faan va snygg ha va i verkligenheten, Nicky alltså :O Någon som vet hur gammal han är ;) haha

Nu har jag precis käkat, tänkte sätta på tvn snart och bara softa lite :)
Puss på er♥

Haha tog bilden igår, inte seriös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0