När vi ändå håller på..

När vi ändå håller på med vad ni inte visste om mig, så kan jag ta en till. Bara för att komma igång lite, men sen blir de en om dagen.

2. Musik
Som ni vet så älskar jag musik. Ett liv utan musik skulle inte fungerar för mig. Låtar överdrivet, men de är så.
Men skulle tvivla på att ni visste att jag lyssnar på allt, exakt ALLT!
Jag lyssnar på klassiskt, rock, pop, R&N, hiphop, techno, trance.. Aah allt.
De flesta blir förvånade när jag säger rock, men jo då! Lyssnat på rock sen jag var liten. Är ju liksom släkt med min pappa. Rock är faktiskt en av de stilar jag gillar mest. För låtarna är känsliga, men på att galet sätt. Fattar ni vad jag menar? Låtarna är ofta djupa, fina texter. Fast man har gjort hård musik, mycket gitarr, bas och trumor och sen skriket. Så de är liksom fina texter (oftast) fast man blir inte deppig av dem, utan glad och rätt taggad.
Lånade liksom hem två skivor från pappa i helgen, KISS och Maiden som jag nu har laddat in på datorn och telefonen. Tro't eller ej!


Run to the hills - Iron Maiden

One & Only - Nelly

Moonlight Sonata - Beethoven

Jumstyle
Best Trance Songs - March 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0