Nu drar jag till Solna

Hellu bitches :)
Nu drar jag och mamma till Solna för att lämna hundarna. Mamma ska nämligen åka utomlands imorgon med morfar och moster, så hon kände att de blir lättast att lämna bort dem efter vi barn går i skolan :)
Sen blir de kanske att åka till Danne och träffa honom och Ella :) Får se, annars åker jag dit ikväll!

Btw, de var skit skönt att träna ;) Fast idag tränade jag vara knditionen och lite ben :) Ska träna imorgon med, då blir det mer vikter och mage ;) Fan vad min kropp kommer vara nice till sommaren :D haha
Nu får ni dagen outfit och facelook :)




Sista bilden bjuder jag på ;) Haha bara för att jag vågar vara oseriös ibland :)

Hittade min blåa jacka också :D Fan va glad jag blev! De är typ en väst med fast sydda tyg armar. Den är skit snygg på! Love it!
Sen sätter på stövlarna när man drar ut och mina korallfärgde glasögon, fan vad snyggt! Våren är här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0