Öregrund imorgon

Imorgon blir de att åka till Öregrund :) Ska bli jätte roligt och mysigt, för har inte varit ute på ett tag nu! Saknar min pappa också, då måste få träffa honom nu ♥
Men mina planer vart lite ändrade så blir nog att träffa Ella och Daniel som också ska ut, sen att träffa pappa :)
Beroende på hur min helg kommer att ändras mer eller så, så kanske jag ska baka i helgen :D Första gången på länge! Om man inte tänker på när jag baka me småbarnen under lovet bara för att dem skulle få baka :P Tänkte sådana fall göra brownies med vit choklad på :D Fan vad gott!

Men vi får som sagt se hur helgen kommer se ut mer exakt när jag kommer ut imorgon :)
Puss på er!
Ska snart gå och lägga mig, så god natt :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0