Shopping with the girls

Fan va soft skoldag idag alltså! Haha
Börja med fysik, gjorde inget. Sen So, han bad oss gå ut och äta glass på kyrkotrappan, alltså gjorde inget. Sen hade vi svenska, kolla film. Franska, satt i datasalen. Lunch, drog ut med Nina och Sara till Cafe60. Hade liksom håltimme från 12.20-15.30 :P Hahaha
Sen min sista lektion, Kemi, ingen va där typ så vi fick sluta 15.40 :) Haha
Sen drog jag ut på stan med Malin och Sara :) Jätte kul!
Vi kolla butiker, bla på klänningar till balen :P Men även vanliga butiker

Köpte ett par jeans, trosor och ett par leggins  :)
Hittade även 2 par skit snygga skor på Zara, funderar på att köpa ena paret och ha på balen!

Tre par string :)

Sen mina jeans från Gina :) Föll för dem direkt, för dem har dragkedjor i vaderna, jag älskar de (a)

Sen köpte jag bara vanliga svarta leggins

Detta är skorna jag vill ha till balen :O Enkla, men sjukt snygga! Sen, dem är svarta som går till vad som helst. Kan ha orange klänning till om jag känner fört liksom.

Sen dem andra jag hitta. Så jävla snygga!!!! Gaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0