Sjukling :(

Är hemma och sjuk idag :(
Gick till skolan först. Var på matten, biologin och träslöjden men sen vid lunch så började jag må sjukt illa. Tänkte först stanna kvar, för jag hatar att missa i skolan. Men när jag kände att snart så spyr jag, då var de nog dags att gå hem. Spyr hellre hemma än i skolan, satt aah ni kanske fattar?
Började må dåligt redan på biologin, men inte för min kropp mådde dåligt utan för att JAG mådde dåligt. Svårt att förklara, men filmen vi såg var jobbig och jag mådde dåligt av att se den :/

Så nu är jag hemma och lyssnar på Bruno Mars och gråter smått inombords för att han är i Köpenhamn på konsert. Fan inte okej! Någon som vet när han tar sig till Sverige för spelning? Då fan ska jag gå!

Men tänkte sätta mig och plugga lite matte, vill fan höja mitt betyg och då behöver man plugga konstigt nog.

Hoppas ni har en bättre dag än mig!
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Amoooooooooooooooooori

Krya på dig syrran :) <3

2011-03-21 @ 22:23:05
Postat av: Nnillaa Österberg

Thank you<3

2011-03-22 @ 14:31:53
URL: http://nnillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0