Ska på dejt ikväll

Ska ta och äta något strax, sen ska jag på dejt ikväll :) Ska ut med Ella och Danne, hahah :)
Nej men min lilla skitkorv är i Stockholm igen så tänkte dra ut till Danne och träffa dem två. Ska bli roligt!
Sen ska jag ut med Anton och träffa dem igen, fast imorgon ;) Kommer bli kul de med.
Orkar inte ta min dag för den har inte varit intressant :P
Men ni ska få en bild på mina naglar, vart inte så som jag hade skrivit här innan utan vart samma design fast en annan färg på glittret bara :P hehe
Puss på er sötnosar♥

Jag åt min första jordgubbe, för i år, idag :D Muuums! Fan vad jag älskar jordgubbar

Bild på naglar kommer senare ikväll när jag är hemma från kärleksparet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0