Tar några toner

Är hemma från Solna nu :)
Så nu sitter jag framför datorn och avnjuter min underbara musik, som alltid (a) Kan man bli klassad på musikmissbrukare? Då fan är jag illa ute :P hehe
Lyssnar på Bruno Mars, oh god, jag dö fan hans låtar :D Så jävla bra!
Hakar på Bruno med några toner själv :) Älskar att sjunga till hans låtar, för dem är bra och lätta att ta hans toner.
Den dagen han kommer till Sverige kommer jag vara den första som köper hans biljetter :D

Men nu ska jag kila. Min faster är här så ska väl sitta ute med dem lite :) Sen behöver jag käka så jag kan tagga till min älskade Ella med sin coola kille Daniel så vi kan träffa söta Anton ;) hahahaha, där fick jag till de :D
Bye bitches!♥

Lilla jag för en stund sedan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0