Till min "stalker"

Haha Fredrik jag gillar att du går och blir min stalker ;)
Tro inte att jag inte vet hur man IP söker efter mer än 2 år tillsammans med ett dataproffs ^^ Haha
Det gör inget att du tar åt dig av bilden och texten jag lade upp. För vad jag minns så skrev jag "I miss u" av grässtårn, fotade och skicka till dig när jag var på Gotland :P Eftersom de är din bild från mig, så var den också riktad mot dig :* (btw, de är en puss gubbe, haha)

Fast alltså, tror inte att Hagen kommer bli glad över detta. Han vill nämligen vara min No1 stalker :/ Men ni får slås om den platsen helt enkelt ;)

Puss på dig!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

(A) Tänker inte slåss om någon plats här inte :O Efter 2(½) år med mig så vet du nog gott och väl vem som vinner ^^ IP-trackerN Pernilla, du jag kan se till att du inte kommer lyckas ^^ jag byter den bara så jag bor någon annanstans :P för det har jag inte lärt dig hur man får fram den riktiga ^^ Men du ska få njuta över att veta hur du kan se vart jag bor ( som du inte redan vet ) :P



Btw, jag är inte din stalker, det var du som sa igår " du är ju typ min stalker " du ska se hur nivån går upp på min blogg när du kommer in :P



P.S Vet att bilden var till mig :P (A) Den är min bild, bara bara min :P

2011-03-20 @ 15:48:29
Postat av: Nnillaa Österberg

Du är störd :) Har jag sagt de förr? Haha

Jaa värsta grejerna jag kan ju :D Så neej! Du får inte fixa me någon skit -.- Hehe. Neej vet inte vart du bor riktigt :P Joo de är min stalker, sluta ljuga nu! Och vafan menar du med de där? Aah den kommer typ öka med 500 från samma Ip :P Pucko! :)

2011-03-20 @ 16:57:04
URL: http://nnillaa.blogg.se/
Postat av: Din stalker :P

Pucko :O vem säger att jag inte kan lägga in spamm på din blogg och varje gång byter jag ip :O då kommer du ha lagom till 1miljon view från olika ips imorgon :P eller så krashar jag den bara med massa spamm ^^ funkar ju också ^^ Jag är pucko men du är mupp :O so what's the deal? :P

2011-03-20 @ 17:56:34
Postat av: Nnillaa Österberg

Haha cooling ;)

Du vill fortfarande inte att andra ska se på mig, om jag känner dig rätt. Så ge mig 1 miljon views så kommer jag Sveriges största blogg också, då ser alla på mig :P Hehe ingen chans va.

2011-03-20 @ 18:30:36
URL: http://nnillaa.blogg.se/
Postat av: Din stalker :P

Du läser som du lyssnar, du bara lyssar på hälften och inte på allt :P det står att jag skulle få den att krasha också xD

2011-03-20 @ 19:23:48
Postat av: Nnillaa Österberg

(a) hehe men sorry då

2011-03-20 @ 19:47:52
URL: http://nnillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är lugnt jag är van ^^ :P efter dessa år tillsammans med dig ^^

2011-03-20 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0